27 Ağustos 2010 Cuma

deterjan kutum

Ben bütün sıvı temizlik malzemelerimi 5 litrelik bidonlarda alırım elimi attığımda olsun diye üstelik birde yedekli çalışırım böyle olunca dünya kadar boş plastik bidon oluyor bende bunları değerlendirmeye karar verdim ilk olarak kendime   süslü püslü deterjan kutusu yaptım.
kendileri 5 litrelik ozon bidonu iken şimdi çamaşır makinemin üstünde deterjan kutusu olarak yer buldu
Önce bidonun üst kısmını kesip peçete ile kaplayıp vernikledim biraz kurdelayı ve ayak olarakta cam boncukları silikonla yapıştırdım
gayet güzel ve kullanışlı oldu


3 yorum:

Cici Dükkan dedi ki...

Hoş ve faydali bir değerlendirme olmuş, güle güle kullanın. Ben de şu peçete işini bir an önce öğrensem iyi olacak.

sunnyzelo dedi ki...

çok zevkli tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

Tebrikler güzel çalışma olmuş